7 Tinggi Meningkatkan Latihan Untuk Bantuan Anda menjadi lebih tinggi secara semula jadi

7 Tinggi Meningkatkan Latihan Untuk Bantuan Anda menjadi lebih tinggi secara semula jadi

Latihan peningkatan ketinggian jangka mungkin kelihatan pelik bagi sesetengah orang yang hidup dengan kepercayaan ketinggian yang dikawal secara genetik dan tiada apa yang boleh dilakukan. Anda lihat faktor keturunan tidak memainkan peranan, tetapi terdapat beberapa faktor lain yang boleh menghalang anda daripada mencapai ketinggian potensi maksimum. Berikut beberapa latihan yang sangat mudah boleh memastikan anda menjadi lebih tinggi secara semula jadi dan mendapatkan hasil yang terbaik.

Berikut adalah beberapa peningkatan ketinggian mudah latihan yang telah membantu beribu-ribu untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi. Cuba ini dan anda boleh mendapatkan beberapa hasil yang menakjubkan.

1) Renang adalah latihan yang sangat baik yang membantu dalam mengurangkan daya mampatan digunakan untuk tulang belakang anda. Apabila anda berenang cakera dalam tulang belakang anda boleh berkembang dan ini dapat membantu dalam menambah ketinggian tertentu.

2) tergantung dari tiang terbalik boleh membantu dalam membesar. Latihan ini membantu dalam perkembangan tulang belakang. Jangan keterlaluan latihan ini jika tidak, anda boleh menyebabkan kerosakan kepada belakang anda.

3) tali ponteng adalah satu lagi peningkatan ketinggian senaman yang membantu dalam mengukuhkan tulang dan otot-otot di paha dan kaki yang lebih rendah. Tali ponteng menyebabkan badan anda untuk meregangkan dan menjadi lebih fleksibel.

4) senaman regangan Chat juga membantu dalam menambah ketinggian. Letakkan belakang anda ke dinding dan mengangkat kedua-dua tangan anda setinggi yang mungkin. Anda akan berdiri pada jari kaki anda dalam kedudukan yang diregangkan sepenuhnya. Latihan ini membantu dalam elongating tulang belakang dan penyingkiran kelengkungan tulang belakang.

5) laju memecut telah menjadi salah satu yang terbaik daripada peningkatan ketinggian latihan yang diamalkan oleh ahli sukan dan orang sukan. Keputusan memecut laju patah mikro di tulang kaki. Ini keretakan mikro menyembuhkan sangat cepat dalam masa seminggu dan membantu anda untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi.

6) Duduk dalam kedudukan yang selesa dengan berat yang berkaitan dengan kedua-dua buku lali anda. Anda perlu duduk dalam apa-apa cara bahawa kaki anda tidak menyentuh tanah. Jika perlu mengambil sedikit padding atau bantal untuk meningkatkan diri sendiri. Mula dengan 2 hingga 4 £ melekat pada setiap kaki pada mulanya dan kemudian perlahan-lahan meningkatkan berat badan.

7) peningkatan ketinggian Yoga menjalankan kerja dengan membantu anda memanjangkan badan anda dari rantau abdomen. Senaman ini juga membetulkan postur supaya tidak ada kelengkungan pada tulang belakang anda. Chakrasana dan tadasana dua latihan yang amat berfaedah untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar