Merawat Heartburn Dengan Pemulihan Semulajadi Dari Almari Dapur

Merawat Heartburn Dengan Pemulihan Semulajadi Dari Almari Dapur

Terdapat ratusan mungkin berjuta-juta ubat pedih ulu hati di pasaran yang mudah dibeli di kaunter di kedai ubat atau di pasar raya. Bagi kes-kes yang lebih teruk ubat boleh didapati di preskripsi daripada doktor anda.

Masalah dengan kedua-dua kaedah ini berurusan dengan pedih ulu hati adalah bahawa mereka boleh menyebabkan kesan sampingan jika diambil secara tetap. Malah ubat-ubatan preskripsi biasanya diberikan untuk 3 bulan kerana selepas waktu ini mereka boleh menggalakkan perut untuk menghasilkan asid lebih!

Sebagai ubat pergi ini lebih pil kaunter dan ramuan akan mengurangkan gejala pedih ulu hati tetapi mengapa menghabiskan beban keseluruhan wang tunai yang diperolehi apabila anda paling mungkin mempunyai barangan harian di dalam almari dapur anda yang akan lakukan betul-betul kerja yang sama?

Berikut adalah beberapa contoh ubat pedih ulu hati semula jadi yang baik:

Cuka putih suling - saya akan mengatakan kebanyakan orang akan mempunyai beberapa di rumah. Ambil 1 sudu besar apabila anda rasa gejala pedih ulu hati bermula.

Sesuatu yang anda boleh perlu menyerahkan di pejabat - Pengambilan di antara 5 dan 10 badam mentah tanpa garam boleh meredakan pedih ulu hati selepas makan tengah hari.

Baking soda larut dalam air - ini telah menjadi ubat yang semua orang telah mendengar dan saya percaya ia berfungsi!

Terdapat banyak lagi di luar sana. Anda hanya perlu mencari satu yang berfungsi dengan baik untuk anda. Ia akan mengambil masa yang sedikit percubaan dan kesilapan tetapi akan ada ubat semula jadi yang ringkas yang akan membantu anda.

Satu tip terakhir - jika anda sedang berjuang untuk mencari satu cuba minum segelas susu apabila gejala bermula. Ini adalah gambar hidup saya melalui kedua-dua kehamilan saya!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar