Bolehkah Sistem Imun Penyembuhan Loji ini Anda?

Bolehkah Sistem Imun Penyembuhan Loji ini Anda?

Mungkin! Sama seperti manusia dan haiwan lain telah berkembang sejak beberapa eon, jadi untuk mempunyai tumbuh-tumbuhan. Dan manakala kebanyakan kita mungkin akan terkejut dengan idea itu, tumbuh-tumbuhan adalah mudah terdedah kepada pelbagai jenis penyakit. Pada masa ini arborists di bahagian saya di dunia yang membunyikan penggera lebih pendekatan pengorek abu maut. Bukan kerana pengorek itu sendiri tetapi daripada satu penyakit yang menimpa pokok ash di belakangnya.

Dekad awal kita mengalami serangan yang amat buruk daripada penyakit elm Belanda yang memusnahkan pemandangan elegan yang menghiasi jalan-jalan di bandar asal saya di Minneapolis. Kerugian sebenar, orang-orang kita yang membesar dalam era akan menyesal dan mencari sukar untuk berkomunikasi dengan secukupnya kepada anak-anak kita.

Dan hari ini, beberapa elms terus hidup. Mungkin hanya 10-15% daripada apa yang pernah berdiri, tetapi terselamat tetap. Mungkin bernasib baik, mungkin tahan. Bagi manusia seperti, loji mempunyai sistem imun mereka sendiri. Kita boleh memahami lebih kurang mengenainya daripada kita sendiri. Tetapi ia adalah jelas bahawa manfaat sistem imun mereka bukan sahaja untuk tumbuh-tumbuhan, sama ada bunga atau pokok tetapi kita juga.

Satu tanda-tanda bahawa sistem imun bunga mudah diperhatikan dalam cara bagaimana pelbagai herba boleh digunakan untuk menyembuhkan penyakit manusia. Antara faedah terapi aroma adalah keberkesanan penggunaan sifat-sifat penyembuhan minyak pati seperti Minyak Thyme. Minyak daripada thyme adalah antibiotik yang kuat disebabkan oleh salah satu komponen utamanya Thymol.

Dalam buku-buku aromaterapi dan penyakit anda boleh mencari banyak resipi dan preskripsi untuk minyak pati menggunakan ditujukan untuk melawan jangkitan bakteria, virus dan kulat. Satu senarai panjang minyak pati antiseptik boleh digunakan untuk membersihkan badan dan pakaian kita dan permukaan isi rumah juga. Mungkin minyak ini Its berkhidmat tumbuhan perumah mereka untuk melindungi mereka daripada serangan yang sama pada masa lalu genetik mereka. Dan mungkin menjadi sebab tumbuh-tumbuhan kita ada hari ini, telah berkembang dan berjaya kerana mereka mempunyai.

Aromatherapists telah mengenal pasti berpuluh-puluh minyak yang boleh diekstrak daripada tumbuh-tumbuhan dengan kegunaan perubatan praktikal. Ini boleh digunakan melalui udara dan menarik nafas dalam dan diserap melalui mulut dan hidung, trakea dan paru-paru atau diurut ke dalam kulit.

Apabila kita ingat bahawa tumbuh-tumbuhan terpaksa berubah untuk terus hidup malapetaka sendiri dan penyakit mereka, adanya faedah lintang minyak pati membuat banyak akal.

Belajar bagaimana dan bila untuk memohon mereka pada mulanya satu tugas yang mudah, tetapi seperti semua, bermula kecil, dan membina di atas sekeping pengetahuan anda oleh sekeping. Dan tidak lama anda akan dapat memperkukuh dan menambah sistem imun badan anda dengan sifat-sifat penyembuhan minyak pati dibangunkan sejak berjuta-juta tahun evolusi tumbuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar