Penyembuhan Semulajadi Untuk Jangkitan Yis - Ulasan

Penyembuhan Semulajadi Untuk Jangkitan Yis - Ulasan

Mendapat jangkitan yis cukup untuk menghadkan hari, terutamanya jika ia berjaya membinasakan ciri-ciri anda dalam proses. Yang mungkin kelihatan seperti satu garisan tetapi hakikat perkara ini ialah bahawa sebagai orang dewasa, kebanyakan jangkitan yis yang berkaitan kami berlaku di seluruh muka atau di dalam sukar untuk mendapatkan di tempat. Anda tahu apa yang saya bercakap tentang. Cuba ini untuk saiz, anda berada dalam pertengahan mesyuarat pelanggan penting dan terasa ini tiba-tiba menggaru neraka hidup daripada kelangkang anda? Apa-apa loceng berdering, lagi? Kandidiasis atau jangkitan yis kerana ia lebih dikenali berlaku disebabkan oleh kulat atau bakteria. Kulat tinggal di permukaan lembap termasuk badan manusia. Biasanya, kulit anda harus melindungi anda terhadap yis / kulat tetapi apabila mereka masuk ke dalam badan anda melalui luka di kulit anda, semua rehat neraka longgar. Jika anda terdedah kepada jangkitan yis dan telah berjaya nick diri sendiri semasa bercukur, anda perlu untuk mendapatkan bersedia untuk satu lagi pertarungan penghantaran yis biasa.

Masalah dengan jangkitan yis adalah bahawa anda tidak boleh membasmi masalah ini sama sekali, sekurang-kurangnya tidak dengan julat biasa produk perubatan kini disediakan untuk anda di farmasi tempatan. Masalahnya ialah serampang dua mata - pelbagai dan sementara melegakan berbanding dengan jumlah menyembuhkan segala keluar ekspres. Saya rasa selepas itu, mungkin tidak untuk kepentingan beberapa syarikat perubatan atas untuk dengan jumlah penawar, permintaan untuk produk mereka akan kering. Itu mungkin pengambilalihan sinis. Tetapi, saya percaya, kebanyakan produk perubatan dengan 'penawar ajaib untuk jangkitan yis' berubah menjadi apa-apa tetapi itu. Bagi pelbagai, tidak ada akhir kepada versi baru dan spiels bahawa syarikat-syarikat perubatan memadamkan. Rasa ia lebih berkaitan dengan strategi perniagaan daripada dengan memberikan apa-apa penawar kekal untuk jangkitan yis. Ia mungkin masa untuk melakukan memikirkan semula dan menuju ke jalan raya untuk penawar semula jadi untuk jangkitan yis.

Pada check-out, penawar semula jadi untuk jangkitan yis oleh sarah musim panas, anda terikat untuk mencari rumah beberapa dibuat ubat yang membolehkan anda untuk mendapatkan cengkaman yang lebih parodi yis. Yang berkata, pada keseluruhannya, kandungan yang dibentangkan sangat mudah untuk difahami format. Walau bagaimanapun, saya tidak mendapati bahagian tertentu agak membosankan dan berulang-ulang tetapi rasa itu biasa dengan semua e-buku di luar sana. Tetapi yang lebih penting, setakat ini, rumah semula jadi dibuat ubat yang terkandung di sini; yang seolah-olah untuk bekerja dan diberikan kepada yang lain 'penawar ajaib' di luar sana, itu berkata banyak.

Alamat e-book membolehkan anda untuk menghapuskan punca jangkitan yis anda. Jika anda berfikir 'penghapusan kulat' anda pasti akan kecewa kerana anda tidak boleh menghapuskan semua kulat di luar sana. Walau bagaimanapun, buku ini tidak menyediakan beberapa sorotan mengapa jangkitan yis suar sehingga secara tetap dan menunjukkan bagaimana untuk menangani perkara yang sama dengan rumah dibuat ubat. Jika anda ke rumah dibuat ubat untuk membantu anda berurusan dengan jangkitan yis, anda mungkin mahu untuk melihat dengan lebih dekat pada e-book ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar