Apa Makanan Bantuan Heartburn - Satu Alternatif GERD

Apa Makanan Bantuan Heartburn - Satu Alternatif GERD

Ramai penghidap refluks asid minta mengenai alternatif GERD - apa makanan membantu pedih ulu hati? Jika anda mengalami Gastro Esophageal Reflux Disease (GERD), anda mungkin mahu mempertimbangkan bagaimana kesan diet anda masalah refluks anda.

Adakah anda tahu bahawa masalah refluks asid yang paling adalah disebabkan oleh pola makan yang buruk? Ia hanya masuk akal bahawa rawatan alternatif GERD mesti termasuk diet anda untuk bekerja. Dalam artikel ini, anda akan mempelajari 5 tips diet untuk menyembuhkan penyakit refluks asid anda.

Mengapa Diet anda adalah Penting

Kebanyakan pakar percaya bahawa penyakit ini adalah hasil daripada diet miskin yang menghalang kerja-kerja sfinkter anda. Sfinkter esophageal yang lebih rendah (LES) adalah flap otot yang duduk di atas perut. Kerja ini otot ini adalah untuk membolehkan makanan ke dalam perut dan menyimpannya di dalam.

Malangnya, dari masa ke masa sfinkter boleh menjadi lemah dan lebih rosak. Dan rawatan tradisional, seperti antasid, berbuat apa-apa untuk menyembuhkan sfinkter.

Membenarkan diet dan makanan yang anda makan untuk menguatkan dan menyembuhkan sfinkter anda boleh menyembuhkan refluks asid. Berikut adalah beberapa makanan yang membantu pedih ulu hati.

5 Makanan yang Bantuan Heartburn

1. Epal sehari terus doktor yang jauh. Saya masih ingat datuk saya sentiasa mengatakan ini dan saya juga melihat ini di papan iklan hari yang lain. Dalam kes pedih hulu hati, epal merah biasa secara semula jadi boleh menyembuhkan serangan refluks asid. Makan epal atau bahagian yang setiap kali anda merasa serangan datang di atas.

2. Madu juga penting untuk makan jika anda mengalami pedih hulu hati. Cuba untuk makan sekurang-kurangnya 3 sudu teh setiap hari untuk membantu menyembuhkan sfinkter. Madu secara semula jadi boleh menyembuhkan tisu otot seperti LES.

3. Air bukan makanan, tetapi ia boleh membantu dengan masalah anda. Elakkan kopi, alkohol dan minuman berkarbonat yang boleh merosakkan sfinkter. Sebaliknya, minum air setiap kali selepas makan dan snek untuk memastikan suatu meterai yang ketat pada perut anda.

4. Campurkan segelas separuh daripada susu dengan segelas separuh daripada 7-Up dan minum sehingga. Ini adalah 'ubat rumah' bahawa beberapa jururawat rahsia akan digunakan di hospital untuk pesakit pedih ulu hati yang kronik.

5. Pisang juga membantu kerana mereka adalah tinggi dalam serat dan rendah asid yang boleh menjadi berguna untuk penghidap pedih hulu hati. Cuba untuk menambah dua kali sehari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar