Anda Tidak Mampu Tinggal Bersih

Anda Tidak Mampu Tinggal Bersih

Anda mempunyai pilihan apabila membersihkan rumah anda, memberi makan anak-anak anda atau mengambil vitamin. Anda boleh pergi dengan arus perdana dan menerima mundur mudah sebagai sebahagian daripada masa depan anda dan keluarga anda atau anda boleh melompat ke dalam dunia kesihatan dan mengharapkan apa-apa kurang daripada hidup murni. Anda berada di tempat yang betul jika anda memilih kesihatan sehari-hari untuk keluarga anda.

Ia jelas bahawa model semasa kami penjagaan kesihatan tidak berfungsi dan ramai yang mengajar bahawa kita perlu menjaga kesihatan, bukan penjagaan kesihatan. Kita perlu proaktif tentang kesihatan kita, terutamanya anak-anak kita, berbanding menjadi reaktif kepada penyakit. Faedah sampingan - ia adalah jauh lebih murah untuk hidup dengan cara ini juga!



Kajian Harvard baru menunjukkan bahawa selepas belajar 1700 kebankrapan, masalah perubatan di belakang separuh daripada mereka. Bahagian yang mengejutkan adalah bahawa 75% daripada penduduk di kebankrapan mempunyai insurans. Hmm, seolah-olah seperti sistem insurans mempunyai masalah?

Tiada insurans tidak akan membayar untuk makanan tambahan yang berkualiti, rumah toksin yang lagi satu atau pilihan makanan organik anda, tetapi ia seolah-olah penyelidikan menunjukkan bahawa insurans tidak akan membayar ketika sakit anda sama ada. Bukankah lebih bijak untuk melabur dalam kesihatan anda sekarang untuk mengelakkan penyakit sebanyak mungkin. Ia 'harga yang kecil untuk membayar!

Jangan jatuh ke dalam sightedness pendek menjimatkan wang dengan membeli buatan manusia kimia teraruh pencuci, makanan dan pemakanan bantuan. Fikirkan jangka panjang, fikirkan kualiti dan kuantiti hidup, berfikir tentang melabur dalam kesihatan keluarga anda semasa anda masih boleh.

Sebagai seorang ibu dalam keluarga yang sibuk saya sering mempunyai ibu bapa yang bertanya kepada saya bagaimana saya mampu penjagaan kiropraktik, makanan tambahan harian, makanan organik dan pembersih percuma toksin. Apabila saya melihat pada masa mereka dibelanjakan untuk lawatan doktor, antibiotik dan rawatan alahan, saya paling pasti mempunyai jawapan saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar