Ketiak berpeluh - Rahsia Little saya untuk Menyembuhkan berpeluh ketiak

Ketiak berpeluh - Rahsia Little saya untuk Menyembuhkan berpeluh ketiak

Anda tidak pernah benar-benar seorang peminat kelabu dan baju berwarna cahaya tidak kerana mereka tidak sesuai dengan anda, tetapi kerana anda takut bahawa ketiak berpeluh anda akan menunjukkan. Ketiak berpeluh atau hiperhidrosis sering boleh menjadi satu masalah besar bagi kebanyakan orang yang akhirnya menjadi sedar dan kehilangan harga diri mereka.

Ketiak berpeluh boleh menyebabkan anda untuk mengelakkan berinteraksi atau semakin dekat dengan seseorang yang berlainan jantina kerana anda akan tdk takut mempunyai dia atau bau dia anda. Berpeluh apabila ia panas adalah perkara yang boleh diterima tetapi berpeluh berlebihan? Ia adalah tidak-tidak dan turn-off utama besar bagi kebanyakan orang.

Punca ketiak berpeluh yang untuk menjadi genetik, kerosakan tiroid, kebimbangan dan cemas. Ini sering menunjukkan semasa remaja - satu masa hell kerana ia boleh mengurangkan keyakinan mereka dan membuat mereka lebih-lebih tidak selesa.

Sesetengah orang, bagaimanapun, telah diterima ketiak berpeluh sebagai cara hidup. Mereka telah meletakkan jawatan yang tidak ada penawar untuk ini, dan kebanyakannya hanya cuba untuk menangani masalah ini sebaik mungkin. Apa yang mereka tidak tahu ialah sesuatu yang boleh dilakukan untuk menetapkan masalah ketiak berpeluh.

Sekarang, anda tidak perlu untuk pergi sekitar dan sentiasa tertanya-tanya jika ketiakmu meninggalkan kotoran pada baju anda.

Tips untuk menghilangkan peluh di ketiak anda

1. deodoran anti-perspirant dipasarkan dan berjanji untuk mengurangkan peluh ketiak dan membuat anda berbau segar. Ini mungkin tidak yang berkesan untuk kes yang teruk ataupun bekerja pada sesetengah orang. Anda mungkin mahu cuba ini dahulu sebelum ke cara lebih rumit merawat ketiak berpeluh.

2. Terdapat makanan dan minuman yang menyebabkan badan anda berpeluh lebih - seperti bir, kopi, bawang bawang putih dan cili. Menjauhkan diri daripada kerana ia tidak hanya membuat anda berpeluh lebih, tetapi juga menghasilkan bau yang busuk.

3. Rawatan dengan ubat-ubatan seperti propantheline dan phenoxybenzamine pil yang boleh diambil untuk mengurangkan berpeluh. Rawatan kimia seperti penggunaan aluminium klorida juga boleh membantu. Tetapi sebelum mencuba mana-mana kaedah-kaedah ini, anda perlu berjumpa doktor terlebih dahulu sebelum benar-benar cuba mereka. Sebahagian daripada ini boleh menyebabkan kesan sampingan atau alahan. Lebih baik berada di pihak yang selamat.

4. Pembedahan, arus elektrik dan botox adalah sebahagian daripada penyelesaian kepada kes-kes yang benar-benar melampau hiperhidrosis. Mereka membuat saraf aktif supaya kelenjar peluh anda tidak akan menghasilkan peluh. Ini tidak benar-benar disyorkan kerana ia adalah menyakitkan dan peluh adalah penting untuk kulit dan badan.

5. Terdapat program-program rawatan boleh didapati secara komersial seperti Stop Berpeluh dan Mulakan Hidup yang menjanjikan anda penawar yang berkesan untuk berpeluh dalam masa kurang dari 2 minggu. Rawatan ini menjamin ketiak peluh dengan percuma apabila semua pilihan anda gagal anda. Kaedah ini adalah kaedah baru yang orang mempunyai sedikit pengetahuan tentang.

Cukup yakin yang berlebihan ketiak Peluh benar-benar boleh menjadi satu masalah yang memalukan tetapi anda tidak perlu duduk di sana dan menerima bahawa ia secara semula jadi berlaku. Anda boleh melakukan sesuatu mengenainya. Mencari penawar yang berfungsi secara berkesan untuk anda. Lihat bagaimana anda boleh mendapatkan semula keyakinan diri anda dengan mudah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar