Membuang tonsil Stones - Anda Jangan Perlu Pembedahan

Membuang tonsil Stones - Anda Jangan Perlu Pembedahan

Mengeluarkan batu tonsil boleh dilakukan secara semula jadi dan tanpa pembedahan yang menyakitkan. Bosan dengan memilih di batu-batu di dalam mulut anda dan nafas yang buruk disebabkan oleh mereka. Anda tidak perlu untuk pergi dalam hidup rasa malu dan malu kerana mereka.

Tonsil Stones adalah disebabkan oleh zarah makanan terkumpul dalam crevasses tonsil anda, dan akhirnya rots makanan dan itulah yang menyebabkan nafas berbau. Benar-benar kasar apabila anda berfikir tentang hal itu, tetapi ia bukan salah anda dan anda tidak perlu terpaksa hidup dengan nafas busuk lagi. Mengetahui bagaimana untuk mencegah batu tonsil adalah kunci apabila ingin menghilangkan mereka tanpa pembedahan atau antibiotik. Mengetahui apa makanan menyebabkan pertumbuhan bola berbau busuk boleh membantu menghilangkan daripada mereka. Mereka adalah bahan-bahan dalam makanan yang boleh membuat keadaan ini lebih teruk dan perkara terakhir yang anda mahu lakukan adalah untuk mereka menjadi lebih buruk.

Anda tidak perlu untuk menjalani pembedahan untuk menghilangkan batu tonsil. Pembedahan boleh menyakitkan dan pulih boleh hanya sebagai buruk. Ia boleh mengambil masa 3 minggu ke satu bulan untuk pulih daripada pembedahan batu tonsil dan ia boleh menjadi bulan yang pedih. Beberapa cerita kerana tidak dapat makan atau minum apa-apa untuk bulan teruk. Semua dalam semua anda tidak mahu untuk mendapatkan pembedahan yang menyakitkan untuk menghapuskan batu tonsil. Ia boleh dilakukan secara semula jadi. Anda hanya perlu untuk menyelidik apa yang menyebabkan mereka untuk membina dan apa yang anda boleh lakukan untuk menghalang mereka. Jika letih anda daripada masalah ini, anda perlu melakukan sesuatu mengenainya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar